Collection of Eszti Berzsan's drawings

Eszti Berzsán Illustrations

Eszti Berzsán Illustrations

Becoming Cartoon Characters 22.

2016. október 02. - EsztiBerzsanIllustration

Ismét eljött az idő, hogy az elkészült portrékból néhányat megmutassak Nektek. Mindegyiknek története van, mindegyik egyedi és megismételhetetlen alkotás. A legjobb, hogy nem csak az én szívemnek kedvesek, hanem Ők is szíveikbe zárják, akik meglepetésként készíttették szeretteiknek, és Ők is, akiket megleptek vele... 

Amikor pedig megírjátok nekem utólag a reakciókat és az átadás örömét, megmelengetitek a lelkemet. KÖSZÖNÖM NEKTEK minden leveleteket és kedves szavatokat. Sokat jelent. ❤️

Amikor Anett megkeresett, elmesélte nekem a történetüket és álmait - amit a képre szeretne rajzoltatni - röviden, már akkor azt mondtam, ez a kép csodálatos lesz. Férjét lepte meg a festménnyel, aki rendszeresen vadászik. Született egy gyönyörű kislányuk, akit szintén vadászruhában képzelt el a festményen. És ott van a legkedvesebb örök barát, a Kutyusuk, aki már nem lehet velük, de a képen együtt szerettek volna szerepelni. Az a jó, hogy egy festményen minden lehetséges.

Íme Anett levele, amit írt nekem, miután átadta az ajándékot Szerelmének - és megengedte, hogy megmutassam Nektek: "Szia!� Mondanom sem kell, hogy HATALMAS volt az öröm! ��� Nagyon odàig volt èrte!❤️❤️❤️

Jobb ajàndèkot nem is adhatam volna!☺️
Köszönöm!���"  És a festmény: 

bakosjakabanettinsta.jpg

 

Amikor kapok egy-egy újabb levelet, és elolvasom a különböző élettörténeteket, megindítanak és hatnak rám azok az élethelyzetek, amikkel találkozom. Van, hogy meg is könnyezek egy-egy levelet.

A következő festményt egy olyan Anyuka rendelte, akinek a férje sokat van távol, mert külföldön dolgozik, és ők ketten a gyönyörűséges Babájával itthon várják, hogy újra és újra együtt lehessenek azokra az értékes napokra, amikor Apa hazatér. Amikor egy család arra kényszerül, hogy sokat legyenek távol egymástól, mindig egy kicsit összeszorul a szívem, mert én nem szeretem az elszakítottság érzését, és együttérzek. Ezért is nagyon csodás, hogy egy festményen megörökíthettem őket együtt hármasban. Napsiék képét több fotó alapján rajzoltam, a Kisbabájuk szöszi babahaját szerették volna megörökíteni, ezt is megvalósítottam Nekik, illetve szép, naplementés őszt festettem nekik. Napsi így írt nekem: 

"...Párom most éppen külföldön van. Valamelyik reggel bent hagytam Leót a nappaliban, amíg fogat mostam és amikor mentem vissza hozzá, a képet nézte. Először csak nézte, aztán mosolygott rá és utána elkezdett tapsolni. Hát összegyűlt egy csepp könny a szememben. A holnap 9 hónapos babánk is felismert minket és boldog lett az általad készített képtől. � Úgyhogy még egyszer nagyon szépen köszönjük."

szincsaknapsiinsta.jpg

Ó, napfényes Toscana! Alig várom, hogy találkozzunk élőben is! :) Ezt a festményt egy esküvőre készítettem a Menyasszony megrendelésére, aki Szerelmével és Öccsével, illetve Öccse szerelmével szerepel a képen. Szeretnek borozni, szeretik a romantikus, naplementés hangulatokat... Lilla ezt a pillanatot szerette volna megörökíttetni szülei számára az esküvő napjára, ajándékképpen. Azt a varázslatot kérte tőlem, hogy hadd üljenek együtt négyesben Toscana mesés világába repítve illatozó bor, édes szőlő és persze kis Kedvencük társaságában. Ez egy gyönyörű gesztus, és egy örökre szóló emlék. Sok boldogságot kívánok az ifjú Párnak!! :) 

 

lillakovacsinsta.jpg

Kinga Édesanyját lepte meg születésnapja alkalmából ezzel a festménnyel. Anyukája nagyon szeret futni, és szereti a különleges futóruhákat. Nagyon örülök, hogy tökéletesen sikerült elkapnom a futás pillanatát, mert Kinga azt írta nekem, hogy pont olyan érzés, mintha Édesanyja futna felé... És még sok boldog szülinapot kívánok a gyönyörű, fiatal Anyukának! :)

vargakingainsta.jpg

Ezt a festményt a Vőlegény testvére rendelte nászajándékba testvére esküvőjére. A meglepetés csavar az volt, hogy még az esküvő előtt rendelte a képet, és az ifjú párról csak civilben volt fénykép. Ez alapján a kép alapján készült az esküvői ruhás varázslat. Pontosan megkérdeztem, milyen ruhában lesznek, és olyat rajzoltam nekik. Az öröm nem maradt el, én pedig köszönöm, hogy megmutathatom ezt a festményt is. Sok boldogságot kívánok és örök szerelmet az ifjú párnak! :) 

ivettivettinsta.jpg

 

Ha szeretnél festményt, írj nyugodtan emailt a berzsaneszti@gmail.com email címre. :) Várom leveled és minden álmodat, amit a festményre szeretnél. Mert nálam minden lehetséges...! :) 

If you want a picture from me, just write me a letter to berzsaneszti@gmail.com! I'll answer and make your dreams come true! :) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://esztiberzsan.blog.hu/api/trackback/id/tr4811761231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása