Collection of Eszti Berzsan's drawings

Eszti Berzsán Illustrations

Eszti Berzsán Illustrations

Mintha egy mesekönyvet lapozgatnál...

2017. október 02. - EsztiBerzsanIllustration

Szép reggelt!!! 

Íme "Telihold" című képem... Szentjánosbogarak, varázslatos, titkos erdő, virágkoszorú, holdtündér... 

Olyan, mint ha egy mesekönyvet lapozgatnál... 


''Tündérkert''

"Tündérkert" képem... Az eredeti rajzomnak türkizes, zöldes színe van, viszont én kíváncsi voltam, milyen lenne, ha kékes-lilás éjszakai színeket kapna... gondoltam, megmutatom Nektek is... mert én szeretem így is!!!!

 

Ilyen, amikor egy királykisasszony kiszökik a kastélyból egy titkos hétfő délutánon... ...mert bizony néha el kell szökni egy kicsit...kell egy nagy lufi csokor, kellenek a hosszú séták, a színes élmények... A megszokás ellen legjobb gyógyszer egy új kaland!!! 

Aaaah új kedvencem, azt hiszem... a kép címe: "Séta a városban" Csodaszép, üde napot kívánok Nektek

Puszi Eszti 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://esztiberzsan.blog.hu/api/trackback/id/tr212918401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása