Collection of Eszti Berzsan's drawings

Eszti Berzsán Illustrations

Eszti Berzsán Illustrations

Becoming cartoon characters 20.

2016. szeptember 10. - EsztiBerzsanIllustration

Augusztus, a szerelem hónapja

Sziasztok!

Ismét írok... végre! Olyan sokszor van úgy, hogy egy-egy gondolatomat megosztanám Veletek, de aztán hirtelen történik valami - ami egy Kisbaba mellett néha előfordul :) - és elmarad a poszt :) De most itt vagyok.

Legújabb portréim közül mutatok most meg néhányat, a közös bennük, hogy mindhárom esküvői témájú vagy esküvői ajándéknak készült.

Ahogy már meséltem, minden portrénak külön története van, amit ha ismerünk, még kerekebbé teszi a képet és az élményt, amit az ad, hogy sok különböző helyen és időben készült fotó alapján egy teljesen új festmény készül. Amikor Csilla első levelét olvastam, meghatódtam a sorain. Azt írta, hogy hamarosan lesz az esküvője, és szeretné egy általam készült portréval megajándékozni új családját és szeretné megköszönni Nekik, hogy a családjuk részévé válhatott, szeretné kifejezni, hogy már családtagnak érzi magát. Egy vidám, összetartozást kifejező képet kért tőlem. Elküldte nekem a fotókat, pontosítottuk, ki milyen ruhában szerepeljen a festményen... aztán kezdődött a varázslat. Íme a végeredmény, mely remélem osztatlan sikert arat, és Csilla vőlegényének szülei számára örök emlék lesz.

Sok boldogságot kívánok az új házasoknak!

 

csillabumbuluczinsta.jpg

A következő festmény története szerintem megható és nagyon szép. Ági elmesélte nekem, hogy sajnos nem készült egy olyan igazán tökéletes családi fotó az esküvőjükön, pedig nagyon szerették volna. Így hát visszautaztunk együtt az időben egy évet, és olyan képet varázsoltam nekik, amin együtt sétálnak kisfiaikkal az esküvőjük napján. Ági vágya az volt, hogy egy nagy fa alatt sétáljanak kéz a kézben, mind a négyen abban a ruhában, amiben aznap, az esküvőjük napján voltak, árasszon boldogságot és szerelmet a kép. A csodálatos az, hogy tényleg bármi lehetséges! 

Gratulálok évfordulótok alkalmából és sok boldogságot kívánok Nektek!


goncziagnesinsta_1.jpg

 A következő festmény egy ifjú párnak készült ajándékba az esküvőjük alkalmából. Barátaik készíttették nekik. A menyasszony kedvenc színvilága a púder rózsaszín és a krémszínek, kedvenc hangulata a vintage világa. Ilyen stílusban készítettem el a képet róluk. Mindkettejükről a legjobb fotókat alapul véve ismét több fénykép alapján készült a festmény (mozdulat, arcok külön-külön képekről rajzolva)

 

anitamargetininsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://esztiberzsan.blog.hu/api/trackback/id/tr8211691849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása