Collection of Eszti Berzsan's drawings

Eszti Berzsán Illustrations

Eszti Berzsán Illustrations

Becoming Cartoon Characters 18.

2016. augusztus 19. - EsztiBerzsanIllustration

Bajnok Apuka

Amikor Ági megkeresett, és elmondta, mit álmodott meg, tudtam, megint valami olyat fogok alkotni, ami eddig nem volt! Azt kérte tőlem, hogy mivel a párja autóversenyző, az egész kis családot apa overáljában rajzoljam le. Volt egy szép közös családi fényképük, de a kicsi Lány azóta már sokat változott, ahogy a babáknál ez lenni szokott... néhány hónap, és olyan új vonásaik lesznek, amiket szeretnénk megőrizni egy családi festményen, ha erre van mód. 

Az a szuper, hogy nálam lehet ilyet kérni! Ha van egy szép családi fotó, amin a baba még kicsit kisebb, és küldtök nekem egy másikat, ahol éppen aktuális az arca és a mérete, akkor odarajzolom a kezetekbe úgy, mintha mindig is úgy lett volna a képen :) Ez a varázslat!

Így történt Ágiék képénél is. Kaptam Majáról egy másik fotót, amiről az arcocskáját rajzoltam.

Mindig nagyon boldoggá tesznek azok az üzenetek, amikben visszírtok nekem, miután átadtátok a meglepetés festményeket... Nagy örömmel olvastam ezt az üzenetet is, amit Ági írt, olyan szívmelengető volt:

"Apa 30.szulinapjara keszult a rajz. Tudni kell, hogy 3x magyar driftbajnok a parom, de Maja szuletese utan ugy dontott hogy leteszi egy idore az overallt es a csaladra koncentral hisz ezek az elso evek olyan hamar elmulnak es reszt akar venni a lanya eleteben! Tudom ez fajo pont volt neki, hisz mondhatni a muhelybe elte a kis eletet annyira szerette.... Igy mar tudtam hogy meglepem egy ilyen keppel, de egy kicsit nosztalgiara fogtam, hogy lassa magat megint overallba plusz a kicsi szerelmet is. Amikor meglatta egybol azt kerdezte: Úristen, ki csinalta?? Ez kurvajo! (Szo szerint) A meglepetes bejott es mar a nappali falunkat szepiti hisz itt zajlik a csaladi eletunk es nagyon buszke a mi kis csaladunkra!"

Boldog vagyok, hogy ekkora örömöt okozott ez a megvalósult kis álom... és ezúton gratulálok a bajnok Apukának, aki nem csak a pályán... hanem az életben is igazi győztes! :)

 

grozingertarcsaagnesinsta.jpg

Ha tetszenek ezek az egyedi, különleges portrék, keressetek bátran, rendeljetek, írjatok nekem a berzsaneszti@gmail.com email címre! :) Lájkoljátok és kövessétek Facebook oldalamat, ahol minden nap találkozhatunk: Eszti Berzsán Illustrations

Várom leveleteket! 

If you like my portraits, write me an email to the berzsaneszti@gmail.com address, and order a picture!! :) It is really unique. 

A bejegyzés trackback címe:

https://esztiberzsan.blog.hu/api/trackback/id/tr2010428378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása