Collection of Eszti Berzsan's drawings

Eszti Berzsán Illustrations

Eszti Berzsán Illustrations

Becoming Cartoon Characters 15.

2016. július 27. - EsztiBerzsanIllustration

Ó, ha minden nap lenne időm blogot írni és megosztani Veletek azt a sok mindent, ami történik velem :)

De most itt vagyok, és írok!!! :)

Tele vagyok alkotóenergiával, ez nem változott... és egy-egy elkészült alkotás még több energiát ad, ami előre lendít. Imádom ezt az érzést, és szeretnék küldeni Nektek belőle mára - és a hét többi napjára is. Úgyhogy most mutatok néhány újabb portrét. Mindegyikről mesélek pár dolgot, mert minden alkotásom egyedi, megismételhetetlen és különleges a maga nemében, mindegyiknek kis története van...

Kezdjük a New yorki kalanddal. Amikor összetalálkoztunk a Megálmodóval (így hívom azokat, akik felkeresnek, hogy valami csodát rendeljenek tőlem... ők valójában álmodnak valamit, amit én megvalósítok... ez mindig egy közös együttműködés... Ti meséltek, én alkotok és már ez maga mindig nagyon izgalmas kaland), elmesélte, milyen család is ők. Vidámak, szeretnek utazni és szeretné meglepni élete párját egy különleges ajándékkal, amiből nincs még egy a világon. Amikor nincs teljesen körvonalazódva a terv, csak egy vágy fogalmazódik meg, én segítek kitalálni, hogy tudnák képre vinni az érzéseket (pl. ha sokat utaztok, lehetne a háttér az egyik kedvenc városotok...). Így hát elkezdtem festeni a festményt - New Yorkba helyeztem őket, és megkezdődött a négy különböző fényképről való rajzolás, még a mozdulatokat is átterveztem, hogy tökéletes legyen az összhang. A végeredményt itt láthatjátok...  (A2 vászonra lett nyomtatva) és mondanom sem kell, nagy örömöt okozott az ajándék a szülinaposnak! Isten éltesse még nagyon sokáig! 

hejjanetimeainsta.jpg

Ha már New York, akkor íme a következő kép:

elektothevibaratnosinsta.jpg Nagyon csajos... olyan igazi Sex and the City hangulatú. Amikor megkaptam a fotót, éreztem, hogy ebből csak nagyon jó sülhet ki... a lányok egyformában, mosolyogva, csinosak, virulnak, ahogy azt kell! A pink kistáska totál feldobja a színeket, így nem volt kérdés, hogy a háttérben is a pinkkel fogok játszani. Dinamikus és trendi lett a hatás :) Minden festménynél más nehézségekkel találom szembe magam: itt most az volt a baj, hogy nagyon kicsi felbontású volt ez a remek fotó, és nem is volt belőle nagyobb méret, tehát több részletnél is a fantázámra kellett hagyatkoznom, itt-ott az arcvonásoknál szinte fejből alkottam... de ez persze az én kis kulisszatitkom :) A végeredménnyel nem csak én, hanem a megajándékozott barátnők is nagyon boldogok voltak! (a festmény A3 méretben, prémium papírra lett nyomtatva, fekete keretet kapott)

Ha tetszenek ezek az egyedi, különleges portrék, keressetek bátran, rendeljetek, írjatok nekem a berzsaneszti@gmail.com email címre! :) Várom leveleteket! 

If you like my portraits, write me an email to the berzsaneszti@gmail.com address, and order a picture!! :) It is really unique. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://esztiberzsan.blog.hu/api/trackback/id/tr778917514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása