Collection of Eszti Berzsan's drawings

Eszti Berzsán Illustrations

Eszti Berzsán Illustrations

Karácsony van! / It's Christmas day!

2016. december 24. - EsztiBerzsanIllustration

Karácsony van!

Hihetetlen, de eljött újra a karácsony. 

Minden évben nagyon várom, a kedvenc ünnepem, szeretem az illatokat, a színeket, a fényeket, azt a bizonyos emelkedett hangulatot, amit már úgy szeptembertől érezni lehet a levegőben: közeledik az év vége, az év legszebben ragyogó hónapja, a csillogás, a varázslat, a csupameglepetés és csupamosoly hónapja. Szerintem a felnőttek is kicsit gyerekek maradnak valahol belül, és az a bizonyos tiszta gyermeki öröm az ünnepek idején újra előtör belőlük. Ez annyira jóóó! Az pedig valami egészen új kaland, amikor a saját gyermekünkkel újraéljük a gyermekkor örömeit, a karácsonyvárás izgalmát. Én legalább is így csinálom... vele örülök mindennek a hétköznapokban, vele élem meg a pillanatot, vele együtt növök fel újra... a karácsonyt én magam is úgy várom, mint egy gyermek... miközben felnőttként minden erőmmel és igyekezetemmel úgy alakítom a körülményeket, hogy a kisbabánk első igazi karácsonyát, azt, amire már talán emlékezni is fog, igazi csodává tegyem.

Annyira bírom az apró díszeket, a sok karácsonyi mütyűr között órákig el tudok böngészni, csak nézem a csillámporos kerámia díszeket, megvenném mindet, persze hova is tenném? :) A nagy áruházak karácsonyi részlegén minden alkalommal, mikor betérünk, végig kell tolni a kocsit, mert nekem úgy teljes a vásárlás, ha megfogdosom a gömböket, megnézegetem az aranyhajakat... és ha végre karácsonyi zene szól már minden üzletben, teljes a várakozás!!!
És most itt van. 

Holnap karácsony - vagyis már ma... mivel már éjfél is elmúlt! A legmesésebb és legszebb karácsony lesz az életünkben, hármasban. Most vagyok a legboldogabb! Egész eddigi életemben nem voltam még ilyen boldog... és tulajdonképpen számomra ez az egész év egy nagy, egy hatalmas csomag karácsonyi ajándék!!!! Év közben bontogattuk ki szépen lassan, láttuk meg, hogy mit is rejt... csodálatos az Eszti Berzsán Illustrations, imádom, hogy az lehet a munkám, ami a szerelmem, a szenvedélyem, köszönöm, hogy vagytok nekem, hogy olvassátok a blogom, hogy követitek a Facebook bejegyzéseim és szeretitek a rajzaimat, festményeimet!!!! A gyönyörű leveleitek nagyon sok energiával és lendülettel töltenek fel, sokat jelentenek nekem. Legyen nagyon szép karácsonyotok, ezt kívánom...! Szeretlek Titeket, sok puszi! :)

itschristmasagain_1.jpg

 

decoratingchristmastree2kics.jpg

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://esztiberzsan.blog.hu/api/trackback/id/tr712070689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása