Collection of Eszti Berzsan's drawings

Eszti Berzsán Illustrations

Eszti Berzsán Illustrations

LOGO

2016. október 11. - EsztiBerzsanIllustration

Sziasztok kedves olvasóim!

Nagy örömmel osztom meg Veletek az egyik legújabb logót, amit terveztem. Ez a logó egy olyan hölgynek készült, aki könyvelőként dolgozik, és szeretett volna egy jelképet, ami kifejezi Őt, és magában foglalja, amit szeret, a munkáját, mindazt, ami jellemzi. Amikor Tünde megtalált, mesélt magáról egy kicsit levelében. Elmondta, hogy mennyire szereti a növényeket, a finom kávét, a laptopja a munkaeszköze, és küldött magáról fotót is. Láttam, milyen szimpatikus, dekoratív, csinos, mosolygós. Miután részletesebben beszélgettünk kedvenc színeiről, a hangulatokról, amikben otthon érzi magát, kezdett előttem kirajzolódni a kicsit romantikus hangulatú logó, amit Ő megálmodott. Szerettem volna, ha az, amit elkészítek számára, igazán tökéletes lesz. És így történt. Amikor meglátta a kész logótervet azt írta: "Fantasztikooooooooo! Nagyon eltaláltad, minden NAGYON TETSZIK! Tökéletes!" Boldog vagyok, hogy sikerült örömöt szereznem és egy marandandót alkotnom, amit hosszú ideig örömmel fog használni a munkájában és sajátjaként szeretheti.

Tündi egyik fényképe alapján rajzoltam meg az arcát, az ő saját profilja látható a logón. Így még sokkal személyesebbé vált a kép. Sokat gondolkodtam és terveztem, hogyan kombináljam bele ebbe a romantikus, kicsit vintage, kicsit lányos, igazi kávézós-munkahangulatba a növényeket... volt pár ötletem és tervem, de hosszú ideig azt éreztem, nem az igazi. Aztán egy reggel felébredtem, és kész: bevillant ez a megoldás, megrajzoltam, és tudtam, hogy tökéletes. A lapulevél lenyomat maga a háttér, mindenképp szerettem volna, ha megjelenik a képben, mert Tündének fontos, és a ráadás, hogy ebben a formában még festőivé teszi a logót. Szeretem.

14680915_1065047940277512_5001846075317179896_o.jpg

14712787_1065047936944179_4516648434929107006_o.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://esztiberzsan.blog.hu/api/trackback/id/tr7211797311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása