Collection of Eszti Berzsan's drawings

Eszti Berzsán Illustrations

Eszti Berzsán Illustrations

Becoming cartoon characters 7.

2016. március 06. - EsztiBerzsanIllustration

Újabb mesevarázslatok készültek az asztalomnál... 

Egy Anyukáról készült az alábbi festmény, amin Ő látható a Kisbabájával. Különleges és mély kapcsolat van közöttük, amit szerettem volna visszaadni a rajzon is. Több fényképet kaptam, mindegyiken édes ölelések, puszik, a Baba-Mama szerelem összes drága pillanatával. Kiválasztottam egy pózt, ami a legjobban kifejezi az Édesanya ragaszkodását, óvó-féltő szeretetét gyermeke iránt. Ám úgy éreztem, változtatnom kell... úgy rajzoltam meg őket, hogy az anyuka arca is látszódjon, és ó igen, azok mindent elmondó Babaszemek, csak bele lehet szeretni... Meghitt pillanat Anya és Baba közt. 

A másik rajzon egy édes kis Bogyókát változtattam rajzfilmfigurává, aki csak úgy ragyog a baba etetőszékből... hatalmas kék szemek, napsugár haj... :) Ő Barni. 

Ha Te is szeretnél belépni a mesék kapuján és rajzfilmfigurává válni, vagy szeretnéd meglepni egy ilyen igazán páratlan, egyedi rajzzal szeretteidet... esetleg babaszületésre, szülinapra, névnapra, évfordulóra különleges ajándékot szeretnél adni... írj bátran a berzsaneszti@gmail.com email címre, várom leveled! Meglátod, ennek a meglepetésnek mindenki örülni fog! :)

If you want to surprise your loved ones, write me an email to berzsaneszti@gmail.com and I will change your picture into a lovely cartoon character!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://esztiberzsan.blog.hu/api/trackback/id/tr978447768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása