Collection of Eszti Berzsan's drawings

Eszti Berzsán Illustrations

Eszti Berzsán Illustrations

Ginappi's profile picture

2016. február 26. - EsztiBerzsanIllustration

Egy héttel ezelőtt kezdődött... 

Egy mosolygós Lánnyal beszéltem telefonon, aki 'kézzel és szeretettel' valódi csodákat művel műhelyében. Ő Gina. Megnézegettem az oldalát, elvarázsoltak a különleges vállfái, ajtódíszei, bájos Mütyűrkéi... egy új, saját, egyedi profilképre vágyott. Így hát nekifogtam és készítettem én is Neki valami szépet. Most megmutatom az én műhelytitkaimat... Így készült a Ginappi új profilképe:

A bejegyzés trackback címe:

https://esztiberzsan.blog.hu/api/trackback/id/tr738422166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása