Collection of Eszti Berzsan's drawings

Eszti Berzsán Illustrations

Eszti Berzsán Illustrations

Please, correct it!

2016. január 31. - EsztiBerzsanIllustration

The first picture was made by my beloved Hubby, who got the inspire from me and from the atmosphere at home, and started to paint. After he brought his picture to me, and asked: Please, correct it! I want to see how you make a bearable pic of it. So I started to correct it...

Here you can follow the process and see the result. We enjoyed this evening very much and had a lot of fun!

 

Hát igen... ez történt ma este. 

Romantikus itthoni vacsi és egy pohár finom bor után lágy zene szól a szobában, idilli fények világítják meg a kisbabánkat, ahogy hatalmasra nyílt szemekkel figyel minket Nagyokat, hogy is töltjük ezt az estét együtt. Mosolyog a kiságyában álldogálva, néha hozzánk szól, meg-megsimogatjuk a buksiját, kivesszük, visszatesszük, játszunk vele...

Robi az egyik asztalnál ül, én a másiknál. Egy ilyen szép nap és este után persze, hogy megjön az ihlet!

Festettem két képet az Azénruhám Szalonnak, Robi szintén :D :D :D 

Amint kész lettem, és már pakoltam volna el - régen nélkülözött, végre-végre minden napos használatú -  eszközeimet, Robi meglepett ezzel a csodával itt...

img_1833.JPG

Annyira magával ragadta a hangulat, hogy az Azénruhám oldaláról kiválasztotta ezt a virágszirmos ruhát - amit az Esküvői Kiállításon is láthattak a nézelődők - és lefestette. 

- De Eszti! Hogy javítsam fel? Mit kéne még csinálni vele, hogy jobb legyen?

- Hát... használj több festéket, kicsit emeld ki a színeket... a ruha redőződését is érzékeltethetnéd így... vagy így... - és magyaráztam neki, hogy hogy kéne alakítania.

- Ne pakolj még el! - mondta - Szeretném megnézni, hogy hogy csinálsz ebből egy vállalható képet, amit te magad feltennél az oldaladra! Légyszi... végig akarom nézni, ez a lényege!

Kicsit vonakodtam, aztán arra gondoltam, végülis jó kihívás :) És nekiláttam. Nagyon jó hangulatú volt, ahogy a babával nézték, hogy festek, Robi pedig közben el is altatta a Kicsit a karjaiban.

Megmutatom lépésről lépésre, hogyan alakítottam át ezt a képet:

 

  

rajzjavitasfb.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://esztiberzsan.blog.hu/api/trackback/id/tr998341144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása