Collection of Eszti Berzsan's drawings

Eszti Berzsán Illustrations

Eszti Berzsán Illustrations

Mindenki

2017. március 30. - EsztiBerzsanIllustration

Amikor megtudtam, hogy a mindenki Oscar-díjat nyert, akkor majd kiugrottam a bőrömből úgy örültem. Velük együtt örültem. Örültem annak, hogy magyar vagyok büszkeséggel töltött el, hogy egy pillanatra az egész világ ránk figyelt. És egy ilyen gyönyörű film nyert Oscart.

 

Aztán megnéztem én is a Mindenkit.

 

Teljesen magával ragadott a történet, többször libabőrös lett a kezem miközben néztem. Amikor a gyönyörű hosszú szőke hajú Gáborfalvi Dorka elsírta magát én is elmorzsoltam egy könnycseppet... Az egész film a zene a kislányok az üzenet a mondanivaló, olyan tökéletes egészet alkot, amit ritkán lát az ember. Aztán a bodza virág por című dal annyira motoszkált a fejemben, dúdoltam napokig, hogy végül elővettem az egyik festésre váró üres vásznat... És festeni keztem. Hát így készült "Bodzavirág por" című akrilfestményem. Ez is pont úgy, ahogy minden alkotásom megérintett valami megfogott valami és nem hagyott nyugodni.  Új formába öntve rajtam átfolyva kijött a kezem alól.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://esztiberzsan.blog.hu/api/trackback/id/tr1712387359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása